UNUSTASID PAROOLI?

TEE ENDALE KONTO

“3x10min”

Raskusaste: Keskmine
Lõikudena: Ei
Formaat: MP3
Koostaja/muusika: Rait Merisaar
Kokku: 55min

Kirjeldus: 10 min soojendus. 2 min puhkus. 1. lõik 2 min tempos 22 t/m. 2 min 24 t/m. 2 min tempos 26 t/m. 2 min tempos 24 t/m. 2 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 2. lõik 2 min tempos 22 t/m. 2 min 24 t/m. 2 min tempos 26 t/m. 2 min tempos 24 t/m. 2 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 3. lõik 2 min tempos 22 t/m. 2 min 24 t/m. 2 min tempos 26 t/m. 2 min tempos 24 t/m. 2 min tempos 26 t/m. Mahasõit 5 min – venitamine.

LAE ALLA (145mb)

“Rahulik 8x2min”

Raskusaste: Kerge
Lõikudena: Jah
Formaat: ZIP/Wav
Koostaja/muusika: Aleksei Lipintsov
Kokku: 50min

Kirjeldus: 12 min soojendus. 2 min puhkus. 1. lõik 2 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 2. lõik 2 min 26 t/m. Puhkus 2 min. 3. lõik 2 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 4. lõik 2 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 5. lõik 2 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 6. lõik 2 min tempos 26 t/m.  7. lõik 2 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 8. lõik 2 min tempos 26 t/m. Mahasõit 4 min – venitamine.

LAE ALLA (569mb)

“Eesti 6x4min”

Raskusaste: Keskmine/kerge
Lõikudena: Ei
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Robert Jürimaa
Kokku: 50min

Kirjeldus: 10 min soojendus 2 min puhkus. 1. lõik 4 min tempos 23 t/m. Puhkus 2 min. 2. lõik 4 min 25 t/m. Puhkus 2 min. 3. lõik 4 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 4. lõik 4 min tempos 26 t/m. Puhkus 2 min. 5. lõik 4 min tempos 25 t/m. Puhkus 2 min. 6. lõik 4 min tempos 23 t/m. Mahasõit – venitamine.

LAE ALLA (75mb)

Püramiid “1-2-3-4-3-2-1”

Raskusaste: Keskmine/raske
Lõikudena: Jah
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Tenno Pihu
Kokku: 45min

Kirjeldus: 10 min soojendus, 2 min puhkus. 1. lõik 1 min tempoga 26 t/m. Puhkus 1 min. 2. lõik 2 min tempoga 28t/m. Puhkus 2 min. 3. lõik 3 min tempoga 30 t/m. Puhkus 3 min. 4. lõik 4 min tempoga 26 t/m. Puhkus 4min. 5 lõik 3 min tempoga 28 t/m. Puhkus 3 min. 6 lõik 2 min tempoga 30 t/m. Puhkus 2 min. 7 lõik 1 min tempoga 32 t/m. 4 min mahasõit – venitamine.

LAE ALLA (99mb)

Segatreening “4x6min”

Raskusaste: Keskmine/raske
Lõikudena: Ei
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Koidu Killing
Kokku: 50min

Kirjeldus: 10 min soojendus, 2 min puhkus. 1. lõik 6 min tempodega (2min-26 t/m, 2min-28 t/m, 2min-26 t/m). 2. lõik 6 min tempodega (2min-26 t/m, 2min-28 t/m, 2min-26 t/m); 3. lõik 6 min tempodega (2min-26 t/m, 2min-28 t/m, 2min-26 t/m); 4. lõik 6 min tempodega (2min-26 t/m, 2min-28 t/m, 2min-26 t/m). Puhkus lõikude vahel 2 min. 6 min mahasõit- venitamine.

LAE ALLA (125mb)

Aeroobne treening “3x10min”

Raskusaste: Keskmine
Lõikudena: Ei
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Koidu Killing
Kokku: 47min

Kirjeldus: 10 min soojendus – 2 min puhkus. 1. lõik 10 min tempodega (2 min-24 t/m, 2 min-26 t/m, 2 min-28 t/m, 2 min-24 t/m) + 2min puhkus 2. lõik 10 min tempodega (2 min-24, 2 min-26, 2 min-28, 2 min-24) + 2 min puhkus. 3. lõik 10 min tempodega (2 min-24, 2 min-26, 2 min-28, 2 min-24) + 2 min puhkus. Lõpus 5 min rahulik mahasõit – venitamine.

LAE ALLA (512mb)

Intervall treening “I”

Raskusaste: Keskmine
Lõikudena: Jah
Formaat: RAR/MP3
Koostaja/muusika: Elar Jaakson

Kirjeldus: 10 min soojendus – 2 min puhkus – 1. lõik 2 min tempoga 26 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 28 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 30 t/m, puhkus 3 min, 2. lõik 2 min tempoga 26 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 28 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 30 t/m, puhkus 3 min, 3. lõik 2 min tempoga 26 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 28 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 30 t/m, puhkus 3 min, 4. lõik 2 min tempoga 26 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 28 t/m, puhkus 1 min, 1 min tempoga 30 t/m, mahasõit 3 min – venitamine

LAE ALLA (52mb)

Intensiivne treening “10x2min”

Raskusaste: Raske
Lõikudena: Ei
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Robert Jürimaa

Kirjeldus: 9 min soojendus – 1. lõik 2 min tempoga 22 t/m, puhkus 1,5 min, 2. lõik 2 min tempoga 25 t/m, puhkus 1,5 min, 3. lõik 2 min tempoga 25 t/m, puhkus 1,5 min, 4. lõik 2 min tempoga 30 t/m, puhkus 1,5 min, 5. lõik 2 min tempoga 30 t/m, puhkus 3 min, 6. lõik 2 min tempoga 29 t/m, puhkus 1,5min, 7. lõik 2 min tempoga 30 t/m, puhkus 1,5min, 8. lõik 2 min tempoga 27 t/m, puhkus 1,5min, 9. lõik 2 min tempoga 26 t/m, puhkus 1,5min, 10. lõik 2 min tempoga 24 t/m. Mahasõit 3,5 min. – venitamine.

LAE ALLA (71mb)

Old schooli muusika

Raskusaste: Keskmine
Lõikudena: Ei
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Elar Jaakson

Kirjeldus: varsti

LAE ALLA (127mb)

Intensiivne treening “3x5min”

Raskusaste: Üle keskmise
Lõikudena: Ei
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Anni Rava

Kirjeldus: 12 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik 9 min tempodega (1 min-28 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-30 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-26 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-30 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-28 t/m), 3 min-puhkus, 2. lõik 9 min tempodega (1 min-28 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-30 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-26 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-30 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-28 t/m), 3 min-puhkus, 3. lõik 9 min tempodega (1 min-28 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-30 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-26 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-30 t/m, 1 min-puhkus, 1 min-28 t/m), mahasõit 3 min. – venitamine.

LAE ALLA (82mb)

Aeroobne treening “3x10min”

Raskusaste: Keskmine
Lõikudena: Ei
Formaat: MP3
Koostaja/muusika: Arnold Sanglepp

Kirjeldus: 10 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik 10 min tempodega (2 min-24 t/m, 2 min-26 t/m, 2 min-28 t/m, 2 min-26 t/m, 2 min-24 t/m), 2. lõik 10 min tempodega (2 min-24 t/m, 2 min-26 t/m, 2 min-28 t/m, 2 min-26 t/m, 2 min-24 t/m), 3. lõik 10 min tempodega (2 min-24 t/m, 2 min-26 t/m, 2 min-28 t/m, 2 min-26 t/m, 2 min-24 t/m). Puhkused lõikude vahel 2 min. – mahsõit 3 min. – venitamine.

LAE ALLA (148mb)

Aeroobne treening “3x10min” II variant

Raskusaste: Keskmine
Lõikudena: Ei
Formaat: RAR/MP3
Koostaja/muusika: Arnold Sanglepp

Kirjeldus: 10 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik 10 min tempodega (3 min-24 t/m, 2 min-26 t/m, 3 min-24 t/m, 2 min-26 t/m), 2. lõik 10 min tempodega (3 min-24 t/m, 2 min-26 t/m, 3 min-24 t/m, 2 min-26 t/m), 3. lõik 10 min tempodega (3 min-24 t/m, 2 min-26 t/m, 3 min-24 t/m, 2 min-26 t/m). Puhkused lõikude vahel 3 min. – mahsõit 3 min. – venitamine.

LAE ALLA (83mb)

Aeroobne treening “5x6min”

Raskusaste: Algaja/kerge
Lõikudena: Jah
Formaat: ZIP/MP3
Koostaja/muusika: Aleksei Lipintsov

Kirjeldus: 10 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik 6 min tempoga 22 t/m, 2. lõik 6 min tempoga 24 t/m, 3. lõik 6 min tempoga 26 t/m, 4. lõik 6 min tempoga 24 t/m, 5. lõik 6 min tempoga 22 t/m. Puhkused lõikude vahel 3 min. – mahsõit 3 min. – venitamine.

LAE ALLA (97mb)

Aeroobne treening “7x3min”

Raskusaste: Algaja/kerge
Lõikudena: Jah
Formaat: RAR/MP3
Koostaja/muusika: Aleksei Lipintsov

Kirjeldus: 11,5 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik tempoga 20 t/m, 2. lõik tempoga 22 t/m, 3. lõik tempoga 24 t/m, 4. lõik tempoga 26 t/m, 5. lõik tempoga 24 t/m, 6. lõik tempoga 22 t/m, 7. lõik tempoga 20 t/m. Puhkused lõikude vahel 2 min. – mahsõit 3 min. – venitamine.

LAE ALLA (82mb)

Aeroobne treening “3x10min” III variant

Raskusaste: Keskmine
Lõikudena: Jah
Formaat: RAR/MP3
Koostaja/muusika: Aleksei Lipintsov

Kirjeldus: 10 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik tempoga 24-26 t/m (3 min 24, 2 min 26, 3 min 24, 2 min 26), 2. lõik tempoga 24-26 t/m (3 min 24, 2 min 26, 3 min 24, 2 min 26), 3. lõik tempoga 24-26 t/m (3 min 24, 2 min 26, 3 min 24, 2 min 26). Puhkused lõikude vahel 3 min. – mahasõit 3 min. – venitamine.

LAE ALLA (85mb)

Ringtreening

Raskusaste: Ei ole
Lõikudena: Ei
Formaat: RAR/MP3
Koostaja: Aleksei Lipintsov

Kirjeldus: Ringtreeningute läbiviimiseks vajalik piiksutaja. 1 min tööd/1 min puhkust. Piiksub iga 30 sek. tagant ja 10 sek. enne lõppu ka piiksutab. Loeb viimased 5 sekundit.

LAE ALLA (7mb)

ÜLES