UNUSTASID PAROOLI?

TEE ENDALE KONTO

Sinu tänane treeningplaan on järgmine (plaan #7)

Sõua sõudeergomeetril soojenduseks 15 min rahulikus tempos.

Soojenduse ajal jälgi pulssi. Sõua nii, et sinu pulss ei oleks kõrgem kui 140 l/m. Kui sul ei ole pulsikella siis soorita tõmbeid tugevusega 50% sinu maksimumist.

Tõmmete sagedus peab olema vahemikus 18-21 t/m.

Sõua kuus 30-sekundilist lõiku maksimaalselt, korda samad lõigud 3 korda (3x(6x30sek))

Peale soojendust tee kuus 30-sekundilist lõiku nii tugevalt kui jõuad. Korda samu asju kolm korda.

Lõikude vahel puhka 30 sekundit, seeriate vahel puhka 5 minutit.

Sõua 10 minutit tugevusega 50% sinu maksimumist.

Mahasõiduks sõua sõudeergomeetril pulsiga 130-140l/m või kasuta 50% sinu maksimumist. Mahasõidul soorita ühe minuti jooksul 19-22 tõmmet (t/m).

Tee venitusharjutused kõikidele lihasgrupidele.

Venita vähemalt 10 min.

Treeningplaani koostas: Tiina Kapteni lemmik treening (mitmekorde maailmarekordi omanik) 

ÜLES