UNUSTASID PAROOLI?

TEE ENDALE KONTO

Sinu tänane treeningplaan on järgmine (plaan #3)

Sõua sõudeergomeetril soojenduseks 12 min rahulikus tempos.

Soojenduse ajal jälgi pulssi. Sõua nii, et sinu pulss ei oleks kõrgem kui 135-140 l/m. Kui sul ei ole pulsikella siis soorita tõmbeid tugevusega umbes 50% sinu maksimumist.

Tõmmete sagedus peab olema vahemikus 18-20 t/m. Seejärel tee 2 min puhkust.

Sõua kolm 5-minutilist lõiku tempoga 30 t/m.

Peale soojendust tee kolm 5-minutilist lõiku, kus tõmmete sagedus peab olema 30 t/m.  Sõua ühtlase kiirusega.

Lõikude vahel tee puhkust 3 minutit (sõua hästi rahulikus tempos).

Sõua 10 minutit tugevusega 50% sinu maksimumist.

Mahasõiduks sõua sõudeergomeetril pulsiga 130-140l/m või kasuta 50% sinu maksimumist. Mahasõidul soorita ühe minuti jooksul 18-22 t/m.

Tee venitusharjutused kõikidele lihasgrupidele.

Venita vähemalt 10 min.

Treeningplaani koostas: Tartu Sõudespinningu treener Rait Merisaar (üle 2 aasta treenerikogemust)

ÜLES