UNUSTASID PAROOLI?

TEE ENDALE KONTO

Sinu tänane treeningplaan on järgmine (plaan #5)

Sõua sõudeergomeetril soojenduseks 20 min rahulikus tempos.

Soojenduse ajal jälgi pulssi. Sõua nii, et sinu pulss ei oleks kõrgem kui 135 l/m. Kui sul ei ole pulsikella siis soorita tõmbeid tugevusega 50% sinu maksimumist.

Tõmmete sagedus peab olema vahemikus 18-20 t/m.

Sõua kolm 8-minutilist lõiku koormusega 80% sinu maksimumist (3x8min).

Peale soojendust tee kolm 8-minutilist lõiku, kus pulss peab olema vahemikus 170-175l/m (või 80%). Sõua ühtlase kiirusega.

Lõikude vahel tee puhkust 4 minutit.

Sõua 20 minutit tugevusega 50% sinu maksimumist.

Mahasõiduks sõua sõudeergomeetril pulsiga 130-140l/m või kasuta 50% sinu maksimumist. Mahasõidul soorita ühe minuti jooksul 18-20 tõmmet (t/m).

Tee venitusharjutused kõikidele lihasgrupidele.

Venita vähemalt 10 min.

Treeningplaani koostas: Noorsõudja Irena Budanova lemmik treening (Croatia Open 2017 võitja)

ÜLES