UNUSTASID PAROOLI?

TEE ENDALE KONTO

Sinu tänane treeningplaan on järgmine (plaan #2)

Sõua sõudeergomeetril soojenduseks 10 min rahulikus tempos

Soojenduse ajal jälgi pulssi. Sõua nii, et sinu pulss ei oleks kõrgem kui 140 l/m. Kui sul ei ole pulsikella, siis soorita tõmbeid tugevusega 50% sinu maksimumist.

Tõmmete sagedus peaks olema vahemikus 18-21 t/m.

Sõua kolm 12-minutilist lõiku tugevusega 70% sinu maksimumist

Peale soojendust tee kolm 12-minutilist lõiku. Jälgi, et sinu pulss oleks vahemikus 140-150 l/m. Tõmmete tugevus 70% maksimumist ja tõmmete sagedus 20-24 t/m. Sõua ühtlase kiiruse ja tempoga.

Lõikude vahel ja pärast soojendust tee puhkus 3 minutit.

Mahasõiduks sõua 5 minutit 

Mahasõiduks sõua sõudeergomeetril pulsiga 130-140 l/m või 50% sinu maksimumist. Jälgi mahasõidul, et sinu tõmmete sagedus ei oleks üle 21 tõmbe minutis (t/m).

Tee venitusharjutused kõikidele lihasgrupidele

Venita vähemalt 10 min.

Treeningplaani koostas: Tallinna Sõudespinningu treener Kristi Kallus (2 aastat treenerikogemust)

ÜLES