UNUSTASID PAROOLI?

TEE ENDALE KONTO

Sõudespinningu treeningu lühitutvustus

/ / Määratlemata
Sõudespinningu rühmatreeningud viiakse läbi sõudeergomeetritel Concept2, mis on paigutatud spordisaali kas male ruudustikus, mitmes reas või kaarega ümber treeneri ergomeetri. Terve treeningu vältel mängib saalis muusika ja sõutakse ühes rütmis.

Treeningute läbiviimisel kasutatakse rahvusvahelist sõudmise treenimise metoodikat, kus suurt rõhku pannakse vastupidavuse treenimisele ja sõudetehnika õpetamisele. Treeningute suurem osa kulgeb aeroobses tsoonis, kuid kasutatakse ka anaeroobset tsooni lihaste toonuse tõstmiseks ja arendades võimsust.

Kõik treeningud on jagatud kolmeks osaks, kus esimeses osas tehakse soojendust, teine osa koosneb põhitreeningust ja kolmas osa on treeningu järgne venitamine. Treeningu alguses treener tutvustab osalejatele treeningplaani, kus seletab lahti kuidas peaks õigesti valima koormust ja inimestele, kes omavad pulsikella millise pulsisagedusega tuleb sõita, et tõsta efektiivsust maksimumini. Teoreetilise osa lõppemisel minnakse praktilise osa juurde ja treener viib läbi treeningu sõudes ise ergomeetril treenijate ees.

Treener räägib läbi mikrofoni planeeritud harjutustest, tempode muudatustest ja lõikude pikkustest. Treeningu ajal mängib energiline ja rütmiline muusika, mille järgi valitakse ka sõidu tempod (eelnevalt on treeneri poolt tehtud muusika valik, mis vastab treeningplaani tempodele). Sõidu ajal seletatakse ka sõudetehnika detaile. Peale teise osa lõppemist näitab treener ette venitusharjutusi ja seletab põhjalikult kuidas õigesti neid sooritada.

Registreeru treeningule kohe | paari sõnaga treeningute koormustest
ÜLES