UNUSTASID PAROOLI?

TEE ENDALE KONTO

Treening muusika saatel I variant

Treening koosneb kolmest osast: Esimene osa on soojendus, millele järgneb treeningu põhiosa, ja viimaks nii-öelda mahasõit ja venitusharjutused. Soojenduse ajal soovitame teha hulgaliselt tehnilisi harjutusi, mis aitavad paremini omandada õiget sõudetehnikat. Põhiosas on erinevate tempodega lõigud. Venituse ajal peaks venitama kõik lihasgrupid.

Püramiidtreening 7×3 min, puhkused 2 min.

Treeningu kestus: 50 min | Koostaja/muusika: Aleksei Lipintsov

Kirjeldus: 11,5 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik 3 min tempoga 20 t/m, 2. lõik 3 min tempoga 22 t/m, 3. lõik 3 min tempoga 24 t/m, 4. lõik 3 min tempoga 26 t/m, 5. lõik 3 min tempoga 24 t/m, 6. lõik 3 min tempoga 22 t/m, 7. lõik 3 min tempoga 20 t/m. Puhkused lõikude vahel 2 min. – mahsõit 3 min. – venitamine.

Lae alla muusika fail ja pane enne treeningu algust selle mängima. Jälgi treenimise ajal tempot ja aega.

LAE ALLA (ainult klubi liikmetele)

Treening muusika saatel II variant

Treening koosneb kolmest osast: Esimene osa on soojendus, millele järgneb treeningu põhiosa, ja viimaks nii-öelda mahasõit ja venitusharjutused. Soojenduse ajal soovitame teha hulgaliselt tehnilisi harjutusi, mis aitavad paremini omandada õiget sõudetehnikat. Põhiosas on erinevate tempodega lõigud. Venituse ajal peaks venitama kõik lihasgrupid.

Püramiidtreening 5×6 min, puhkused 3 min.

Treeningu kestus: 56 min | Koostaja/muusika: Aleksei Lipintsov

Kirjeldus: 10 min soojendus – 2 min puhkust – 1. lõik 6 min tempoga 22 t/m, 2. lõik 6 min tempoga 24 t/m, 3. lõik 6 min tempoga 26 t/m, 4. lõik 6 min tempoga 24 t/m, 5. lõik 6 min tempoga 22 t/m. Puhkused lõikude vahel 3 min. – mahsõit 3 min. – venitamine.

Lae alla muusika fail ja pane enne treeningu algust selle mängima. Jälgi treenimise ajal tempot ja aega.

LAE ALLA (ainult klubi liikmetele)

 

ÜLES